Fordun tarixi

Fordun tarixi

Henry Ford

Henry Ford tərəfindən təşkil edilən praktik və ucuz avtomobil istehsalı dünyanın bir çox yerində insanların həyatını yaxşılaşdırmağa kömək etdi. Konveyer qurğusunu tətbiq edərək, Ford yalnız avtomobil istehsalını qurdu, həm də yeni bir yolla sənaye inkişafını göndərdi.

Henri Ford 30 iyul 1863-cü ildə Miçiqan ştatının Springfield kəndində anadan olmuşdur. O, mülayim bir əkinçiliyə sahib olan William və Meri Fordun altı uşağının ən böyüyü idi. Henry'nin uşaqlıq valideynlik təsərrüfatında keçirildi, burada ailəsinə kömək etdi və müntəzəm kənd məktəbinə qatıldı.

Henry bir çox gənc yaşda göstərdi və dünyanın ən məşhur istehsalçılarından biri olmaq üçün onu icazə texnologiya böyük maraq.


Təcrübə

12 yaşından etibarən Henri kiçik bir atelye ilə təchiz etdi və orada sərbəst vaxtını coşğuyla keçirdi. Bir neçə il sonra ilk buxar mühərrikini hazırladı. 1879-cu ildə Henri Ford Detroitə köçdü, burada köməkçi sürücü kimi işə başladı. Üç il sonra, Ford Detroit zavodunda zaman zaman fəhlə, Dearborn köçürülüb və tikinti və buxar mühərrikləri təmiri beş ildir. 1888-ci ildə Clare Brent ilə evləndi və tez bir zamanda taxta məşqçisinə rəhbər oldu.

1891-ci ildə Ford Edison Illuminating-də mühəndis oldu və iki ildən sonra şirkətin baş mühəndisi təyin edildi. Düzgün əmək haqqı və kifayət qədər sərbəst vaxtın olması Forda daxili yanma mühərriklərinin inkişafına daha çox vaxt ayırmağa imkan verdi.


Quadricycle

Fordun ilk daxili yanma mühərriki evinin mətbəxində yığdı. Tezliklə mühərriki dörd velosiped təkərli bir çərçivəyə qoymağa qərar verdi. Belə ki, 1896-cı ildə bir quadricycle var idi - bir avtomobil ilk Ford avtomobil oldu.


Onun işi

Edison Illuminating şirkətindən 1899-cu ildə istefa verən Henri Ford, öz firması Detroit Automobile şirkətini təsis etdi. Bir il sonra müəssisənin iflas etdiyi halda, Ford bir neçə yarış avtomobili yığmağa müvəffəq oldu. Ford özü avtomatik yarışda iştirak etdi və 1901-ci ilin oktyabrında Amerikanın şampaniyasını Aleksandr Winton məğlub etdi.


Ford Motor Şirkəti

Ford Motor Company 1903-cü ildə çıxdı. Onun təsisçiləri şirkət səhmlərinin 25,5% təşkil edilən və vitse-prezidenti və şirkətin baş mühəndisi vəzifələrdə Henry Ford, rəhbərlik etdiyi Miçiqan on iki iş adamları idi. Avtomobil zavodunda, Mack prospektindəki köhnə Van fabriki Detroytda çevrildi. Fordun avtomobil birbaşa rəhbərliyi altında, iki və ya üç işçi ibarət briqada, digər şirkətlər tərəfindən sifariş edilir hissələri toplandı. Şirkətin ilk avtomobili 23 iyul 1903-cü ildə satılıb. 1906-cı ildə Henry Ford şirkətin başçısı və əsas sahibi olmuşdur.

1908-ci ildə, Henry Ford özünün "T" modelini azad edərək, vaxtının ən kütləvi və məşhur maşınlarından biri olan etibarlı və ucuz avtomobilini həyata keçirdi. Şəxsi nəqliyyatın inkişafında yeni bir dövrün başlanğıcı olan "T" modelinin görünüşü idi. Fordun avtomobili çəkmək asan idi, mürəkkəb baxımdan tələb etmədi və hətta kənd yollarında da hərəkət edə bildi.


Yeni nəsil

1919-cu ildə, Henry Ford və onun oğlu Edsel 105.568.858 ABŞ dolları digər səhmdarlar şirkətin səhmlərini alıb və firma yeganə sahibi olub. Eyni ildə Edsel, 1943-cü ildə ölümə qədər saxladığı şirkətin başçılığını atasından devraldı. Oğlunun ani ölümündən sonra, Henry Ford yenə şirkətin rəhbərliyində durmaq məcburiyyətində qaldı.


İstefa

1945-ci ilin sentyabrında Henry Ford ən böyük nəvəsinin səlahiyyətlərini - Henri Ford II-ni köçürdü. May 1946-ci ildə Henry Ford Sr. avtomobil sənayesi üçün xidmətlərinə görə fəxri mükafatına layiq görülüb və bu ilin sonunda, Amerika Neft İnstitutunun (American Petroleum Institute) icma xidmət üçün ona qızıl medala layiq.


Bir dövrün sonu

Henry Ford 83 yaşınadək 7 aprel 1947-ci ildə Dearborn şəhərində evində öldü. Beləliklə, Ford Motor şirkətinin tarixində bütün dövr başa çatdı, onun təsisçisi ölümünə baxmayaraq, fəal şəkildə inkişaf etdi.